در هفت ماهه نخستین ۹۵ ، ۹۴۸ نفر قاچاقچی در خراسان جنوبی بازداشت شدند مدیریت کل امنیتی، انتظامی استانداری خراسان جنوبی، گفت: در هفت ماهه سال ۹۵ ، ۹۴۸ نفر به اتهام قاچاق جنس و ارز بازداشت و به مراجع قضایی تحویل شدند . 

محمد رضا حسنی مقدم افزود: در این رابطه ۹۹۰ پرونده، به بها ۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تشکیل شد که هفت پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۹۸۳ پرونده تحت یک میلیارد ریال بود . 

کیف اداری کیف دوشی

به گفته وی اثاثیه آرایشی، دارو، اسباب یدکی، سوخت، دام و احشام، چای، برنج، مواد خوراکی، پارچه، البسه، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، کود شیمیایی، کیف و کفش، و لوازم خانگی از مهم ترین متاع های کشف گردیده از قاچاقچیان بود . 

وی اظهار کرد: کالاهای ضبط شده در انبارها حفظ می شود و تاکنون برخی از کالا های قاچاق فاقد مصرف و فاسد شدنی بوسیله سازمان توده آوری و اموال تملیکی استان در ۱۰ گرد‌همایی نابود گردیده میباشد . 

دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و ارزیابی بر نزاع با قاچاق محصول و ارز خراسان جنوبی، کالاهای قاچاق نظیر بلوط، نارنگی، انبه، لیموترش، لوازم آرایشی،بهداشتی، خوراکی، آشامیدنی و البسه را از مهمترین کالاهای قاچاق امحا شده عنوان کرد . 

حسنی مقدم برگزاری کارگروه پیشگیری از وقوع جرم قاچاق فرآورده و ارز، کارگروه داده ها و عملیات، کارگروه فرهنگی و تبلیغات و کارگروه حمایت از ساخت و نظارت بر روشن سازی گردش محصول در تراز عرضه را از مهم‌ترین مبادرت های کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و آنالیز بر نزاع با قاچاق متاع و ارز در هفت ماه گذشته ابلاغ کرد . 

کیف دوشی نه کیف دوشی

حسنس مقدم قبلا گفته بود: در شرای بخواهیم ساخت باطن را تقویت و اشتغال ایجاد کنیم می بایست بطور دور از شوخی با قاچاق فرآورده و ارز جنگ کنیم . 

به گفته وی هر علتی که به اقتصاد مملکت لطمه وارد نماید در پیش‌رو اقتصاد مقاومتی است،اصلاح الگوی مصرف، گسترش رابطه ها تجاری و دیپلماتیک بین المللی، گسترش صادرات غیرنفتی و رشد شرکت های دانش بنیان و مقابله با خرابی و نارسایی های نهفته اقتصاد از دست اندرکاران تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشد . 

او اضافه کرد: برخی متاع های قاچاق سازماندهی گردیده و هدفمند وارد می شود و تنها به حیث سودآوری موضوع دقت نمی باشد بلکه با هدف تهاجم به ارزشهای اخلاقی جامعه وارد می شود . 

وبه گفته وی قاچاق متاع به لحاظ فرهنگی الگوی مصرف جامعه را هم تغییر‌و تحول می دهد، تغییر‌و تحول الگوی مصرف در کشورهای در حالا توسعه، از اهداف دشمن است . 

او یادآور شد: در جنگ با مقوله قاچاق متاع و ارز توجه به مسائل فرهنگی مضاعف مهم است، ان از طریق منبر به اثر ها مخرب فرهنگی و اقتصادی به کار گیری از قاچاق کالا در جامعه، برای آگاه سازی مردم به کار گیری کنند . 

حسنی مقدم در ادامه گفته بود: در ارزیابی های انجام گردیده به ازای هر ۱۵ هزار دلار کالای قاچاق یک مجال شغلی از میان می رود . 

به بیان وی هر ۲ هزار دلار سرمایه گذاری در جامعه یک شغل ساخت می کند، این یعنی قاچاق متاع در سال ۳۰۰ هزار مجال شغلی را در سرزمین نابود می نماید . 


charmsara قاچاق ,متاع ,گفته ,کارگروه ,اقتصاد ,فرهنگی ,قاچاق متاع ,حسنی مقدم ,اقتصاد مقاومتی ,الگوی مصرف ,هزار دلار ,برنامه ریزی، هماهنگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان هذیان دانلودستان ایران مهتاب بازی های مدرن وکلاسیک کامپیوتری درمانگاه بیماریهای نشیمنگاهی دانلود آهنگ پازل بند