کیف اداری کیف دوشی محمد حسین تفرشی، یکی از فعالان اَسبق تولید کیف و کفش در استان تهران با اشاره به واردات بی رویه کیف و کفشِ فرنگی و تحمیل آسیب های جدی به صنعت نام برده در پی وفورِ عرضه کفش های ارزان قیمت چینی گفت: بنده شخصاً دو دهه پیش، بخشی از تولید ها خویش را به کشورهای اروپایی صادر می‌کردم، ولی در ارتفاع سال‌ها گذشته،کاهش اقتدار مردم در سال ها پیشین ، آن‌چنان بنیه مالی کارگاه های تولیدی را تضعیف نمود که بسیاری از فعالان ایجاد کیف و کفش همچون بنده، اساساً قابلیت ادامه عمل را نداشتند تا چه رسد به این که محصول ها خویش را روانه بازارهای اروپایی نمایند . 
او افزود: مشکل‌ها مالی و اقتصادی مردم منجر گردیده تا ذائقه و گرایش همگانی به سمت انتخاب،گزینش و کیف و کفش های ارزان ارزش چینی سوق پیدا کند که به تبع پیامد این عارضه در فلج شدن و تعطیلی و کاهش شدید گنجایش های تولیدی در بسیاری از کارگاه های ساخت کیف و کفش مشهود میباشد . 
تفرشی گفت: بخش اعظمی از مشکل ها اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور، ریشه در تصمیمات اشتباه مسئولان و دستگاه های ذی‌ربط و متولی داراست و خیر آمریکا، خیر انگلستان و خیر هیچکدام از دشمنان قسم و سوگند خورده این مرز و بوم در آن نقش ندارند، بلکه این وضعیت، حاصل بی تدبیری و تصمیمات نا درست و غیر منطقی است که اقتصاد، ساخت و بازار را با معضل هایی حساس مواجه ساخته هست . 
این تولید کننده اسبق کیف و کفش ایرانی عنوان کرد: از مصادیق این تصمیمات و راه و روش های نادرست و نامیمون ، به واردات بی راه و روش معطوف می شود که کشنده خیس از دسیسه های و تحرکات شومِ اقتصادیِ بخش اعظمی از معاندان این کشور میباشد . 
کیف دوشی نه کیف دوشی
charmsara تصمیمات ,تولیدی ,تولید ,دوشی ,محمد حسین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان انیمیشن معرفی کالا فروشگاهی پشتیبانی سایت مشعل پاسخ سوالات , عکس و داستان شعر و ترانه نظافت صنعتی asset management دانلود کتاب و جزوات دانشجویی